dieta-rina-vizual-reteta-3
  1. Despre Dieta Rina

  2. Dieta Rina este ușor de urmat

  3. Dieta Rina este sigură

  4. Dieta Rina - etape

  5. Dieta Rina - Forum

  6. Dieta Rina - Retete

Dacă îți dorești să scapi de kilogramele în plus, probabil că știi deja că unul dintre cele mai importante aspecte ale unei diete este cel care vizează sănătatea.

Este important să știi că rezultatele miraculoase nu vor atrage după ele reacții adverse ale organismului și, cel mai important, nu te vor pune în situația de a te confrunta cu efectul yo-yo. Din fericire, există metode prin care poți scăpa de kilogramele în plus fără prea multe eforturi, în foarte scurt timp.





Dieta de 90 de zile te scapă rapid de 10 kg și are grijă de sănătatea ta




Dieta Rina este cea mai populară metodă de a slăbi rapid și sănătos în același timp. Nu trebuie să te înfometezi sau să calculezi caloriile din fiecare porție de mâncare, slăbești vizibil și te simți mai bine ca niciodată. Milioane de oameni au încercat-o deja.

Concepută de un medic sportiv din Statele Unite ale Americii, ea a fost atent analizată de nutriționiștii din întreaga lume și a primit cele mai bune recomandări de la medicii cardiologi.

Vedetele care au adoptat această dietă rapidă și sănătoasă se declară mai mult decât mulțumite. Așa se face că Dieta Rina a devenit cea mai populară metodă de slăbit din lume și este recomandată chiar și sportivilor de performanță.

O dietă echilibrată te ajută să ajungi la forma fizică mult dorită fără prea multe eforturi, dar mai ales fără să îți afecteze sănătatea.

Medicii o recomandă chiar și persoanelor cu boli cardiovasculare, pentru că pe lângă pierderea kilogramelor în plus, Dieta Rina implică o cură de detoxifiere a organismului.



Un regim ușor de urmat





Avantajul este că poți mânca aproape orice se încadrează în cele cinci categorii de alimente care stau la baza dietei:
proteine, legume, vitamine și carbohidrati si nu cea din urma ziua de apa.

Fiecărei categorii îi este dedicată o întreagă zi, în care tu vei putea combina alimentele corespunzătoare.

Înainte de a discuta despre ciclul de patru zile și despre cum este recomandant să mănânci pentru a slăbi sănătos, în cele ce urmează vom face o scurtă trecere în revistă a celor mai gustoase alimente recomandate de către nutriționiști, care te vor facă să nu simți că ții dietă.



Dieta cu proteine




dieta-rina-vizual-reteta-3 Una dintre cele mai populare surse de proteine este carnea. Ea poate fi fiartă sau preparată la grătar.

Peștele alb, carnea de pui sau de curcan și chiar carnea de vită sunt alimente care vor constitui mese delicioase în timpul regimului de 90 de zile.

Dacă te numeri printre persoanele care nu consumă carne în mod obișnuit, poți opta pentru ouă și brânzeturi slabe.



Dieta cu amidon




dieta-rina-vizual-reteta-4 Amidonul este o substanță esențială pentru sănătate în primul rând.  În al doilea rând este o substanță esențială ce te ajută să slăbești.

Amidonul se găsește în semințe, fructe și în anumite rădăcini / tuberculi: cartofi copți, fasole uscată, ovăz, pătlăgină sunt legumele cu un nivel mare de amidon.

Dieta Rina va echilibra consumul acestor alimente astfel încât nici nu îți vei da seama că consumi o serie de legume neatrăgătoare.




Dieta cu vitamine




dieta-rina-vizual-reteta-5 Vitaminele nu lipesc din Dieta Rina. Sănătatea de zi cu zi este menținută de vitamine.

Dieta Rina folosește într-un mod optim fructe și anumite legume pentru a-ți oferi un complex perfect de vitamine ce te vor ajuta să slăbești în doar 90 de zile.

Secretul este când poți mânca legume și fructe. Dacă echilibrezi vitaminele, proteinele și amidonul nu va trebui să te desparți de vreun aliment preferat de tine.

Tot ce trebuie sa faci este să consumi în voie conform programului Dietei Rina .



Dieta cu carbohidrați


  dieta-rina-vizual-reteta-6 Carbohidrații, aceste substanțe de două tipuri, simpli și complecși, reprezintă unii dintre cei mai mari dușmani ai siluetei.

Cartofii dulci, legume, cereale, pâine, sucuri carbogazoase, dulciuri, paste sunt câteva dintre alimentele cu un conținut ridicat de carbohidrați, simpli sau complecși.

Dieta Rina transformă acest dușman al siluetei într-un prieten de încredere, ce te ajută să slăbești. Carbohidrații consumați alături de fructe, elimină din puterea carbohidraților.



Dietă sigură




Dieta Rina este una dintre cele mai apreciate metode de slăbit din întreaga lume. Nu este o rețetă cu medicaminte sau substanțe nutritive ci este o metodă de a slăbi.

Ea a devenit una dintre cele mai apreciate metode de slăbit din lume prin prisma faptului că este o metodă bazată pe un program de alimentație, fără a se apela la produse medicamentoase sau alte produse.

De asemenea, a devenit una dintre cele mai apreciate metode de slăbit din lume pentru că nu are o strictețe exagerată, permițând chiar și unele mici excese alimentare.


Dieta Rina este un plan de alimentație și rețete culinare – dietă disociată





dieta-rina-vizual-reteta-7.jpg Interesant, nu? Să ai un plan de alimentație ce nu este unul strict precum sunt multe altele și, în același timp să ai rețete culinare asociate?

Rețete la care să nu te gândești că sunt doar legume pasate sau cine știe ce zeamă de legume lipsite de gust. Vorbim de rețete de prăjituri, mâncăruri cu carne, vorbim de rețete cu carbohidrați și multe altele.

Deci, nu ai de ce să te temi de o dietă disociată. Ea nu este un chin pentru tine.



Dieta Rina : poți mânca oricât, dar nu este un supliment alimentar sau medicamentos




dieta-rina-vizual-reteta-9Atunci când începi Dieta Rina, trebuie să ai în vedere faptul că poți mânca tot ceea ce îți place fără să te îngrași. Iar asta este doar unul dintre avantajele Dietei Rina.

În 90 de zile de dietă poți slăbi chiar și până la 20 de kg.

Disocierea mâncării este marele secret al Dietei Rina. Această disociere îți permite să mănâci oricât, însă fără să amesteci alimentele între ele. Dieta Rina grupează alimentele în 4 categorii explicate mai sus.



Dieta Rina : 90 de zile de dietă liberă, dar organizată




Dieta îți oferă în 90 de zile soluția pentru a slăbi într-un mod plăcut, natural, fără dificultăți reale.

Ghidul te va ajuta să urmezi timp de 90 de zile o dietă ce se bazează pe disocierea alimentației. Mai exact, cele 4 tipuri de alimente trebuie consumate grupate, în zile ce se repetă consecutiv.

Adică, astăzi vei putea consuma proteine – peste, carne la grătar sau fiartă, etc. Cantitățile nu sunt chiar relevante. Dar, toată  ziua vei putea consuma acest aliment / această categorie de alimente, iar în ziua următoare o altă categorie de alimente, adică: legume. Și tot așa, procesul de disociere alimentară se repetă de la o zi la alta. La un anumit interval, există zile speciale în care se consumă doar anumite lichide sau alimente numite " Ziua de apa ". Totul natural, fără tratament medicamentos sau uz de suplimente alimentare.



Dieta Rina este și un stil de viață liber și sănătos




Nu este interzis vreun aliment sau vreo bunătate ce îți place ție. Singura limitare este legată de stilul sănătos de a consuma.

Îți poți crea și propriile rețete în cadrul dietei, însă trebuie să respecți stilul sănătos de a consuma.

Pizza, ciocolată, prăjituri sau alte bunătăți sunt permise. Meniurile Dietei Rina sunt construite luând în considerare chiar și recomandările Organizației Mondiale a Sănătății.

Stilul de viață sănătos este în acest fel garantat de opinii avizate în domeniu, dar oferindu-ți mult dorita libertate de a consuma ceea ce îți place.



Dieta Rina este o filozofie nutrițională nu un regim alimentar




dieta-rina-vizual-reteta-12
Lucka Kostajnsek doctor de specialitate a afirmat atunci când a analizat în detaliu Dieta Rina că până la apariția Dietei Rina nimeni nu oferise vreo metodă cu adevărat eficientă pentru un regim alimentar cu menținerea parametrilor nutriționali optimi.

Altfel spus, alte diete nu reușesc să mențină echilibrul de nutriție de care ai nevoie.

Metoda Dieta Rina face o combinare corectă a alimentelor, iar astfel ea reprezintă o adevărată filozofie.

Gastronomia nutrițională este atunci când mănânci preparate gustoase, care îți plac, menținând în același timp parametri nutriționali optimi, ce permit reducerea greutății corporale.


Dieta Rina etape




Dieta este un orar de masă


Ghid Dieta Rina



Ghidul Dieta Rina este un orar foarte clar cu privire la momentele din zi sau intervalele din zi în care poți consuma alimente, poți servi  mesele. Orarul este organizat în 3 perioade clare ale ritmului tău biologic:
  1. Perioada de digestie
  2. Perioada de purificare
  3. Perioada de indigestie
Fiecare zi este împărțită în jurul acestor perioade, iar intervalele orare în care poți consuma alimente, indiferent de cantitate sunt extrem de importante.

Dieta Rina prezintă în detaliu care sunt orele potrivite pentru a mânca și care sunt intervalele orare nepotrivite pentru a mânca. Astfel, prin nutriție disociată poți câștiga silueta pe care ți-o dorești.



Dieta este un program zilnic de nutriție




dieta-rina-vizual-reteta-14 Fiecare zi din perioada de dietă este într-o strânsă corelație cu metabolismul uman, oferindu-ți din 4 în 4 zile aportul de substanțe necesare.

Practic, din 4 în 4 zile există zile dedicate unei anumite categorii de alimente din care poți consuma în voie. Cele 4 zile sunt dedicate în mod consecutiv uneia dintre următoarele categorii de alimente: PROTEINE, LEGUME, CARBOHIDRATI,  VITAMINE.

Repetând aceste zile speciale în care vei consuma alimente bogate în substanțele respective, asiguri disocierea nutrițională ce va face ca organismul tău să piardă în greutate și să își mențină în același timp mixul nutrițional necesar unei funcționări corecte.

În același timp, te vei putea bucura de orice bunătate, de orice aliment preferat.



Dieta  este un program pe 3 luni




Cele 90 de zile ale dietei sunt întrerupte de 3 zile speciale. Aceste zile au rolul de a reechilibra organismul tău și de a-l regenera, de a-i reechilibra valorile nutriționale astfel încât în următoarea zi să poți începe fără dificultăți dieta, cu un organism energizat și echilibrat.

În aceste zile consumul de lichide ajută la detoxifierea organismului, lăsându-l la final întro configurație nutrițională optimă.

La finalul celor 90 de dietă te vei uimi de rezultatele obținute. Fiind o dietă ușoară, ce nu te ține departe de bunătățile preferate, ce îți oferă și scăderea în greutate, mai mult ca sigur îți vei dori să continui dieta sau cel puțin să o repeți...


  • Aniversări Astăzi

    1. cristinavas
      cristinavas
      (44 ani)
    2. PICA PICA
      PICA PICA
      (36 ani)
    3. Pusa
      Pusa
      (55 ani)
  • Ultimele postari

    • Stagnez cu kg. Poftesc si cateodata calc stramb.  :(( Sunt foarte dezamagita de mine. Imi vine adesea sa renunt. Cine imi ridica moralul?!? LaLa
    • Bună tututor!  De cateva zile vreau sa incep dieta insa...nu prea o inteleg. De exemplu.. Dacă in ziua de proteine aleg carnea..nu am voie oua ?
    • Buna Ruxyandra, bun venit printre noi! Apropo de proteine, daca nu ai voie nimic de origine animala (oua, lactate, carne), sa stii ca proteine multe contin si "boabele" adica naut, fasole, linte si desi sunt cel mai frecvent categorisite ca si carbohidrati, au indice glicemic mic. Adica, poti manca in cantitate suficienta sa-ti tina de foame si sa nu te ingrase. Ca orice regim, se zice ca, daca vrei sa dea rezultate trebuie tinut ad literam. Totusi cred ca va avea efect si daca inlocuiesti proteinele animale cu cele vegetale. Mai poti folosi si soia si ciuperci, care de asemenea sunt bogate in proteine. Mult succes!
    • Buna ziua! As dori sa incep si eu aceasta dieta, dar pentru ca am o afectiune care nu imi da voie sa mananc produse animale (proteine) cel putin 3 luni si trebuie in acest timp sa si slabesc ca sa ajut tratamentul ,as dori sa stiu daca rezultatele vor fi aceleasi daca tin doar cu celelalte zile?
    • Buna fetelor, am o fetita de 1 luna si jumatate si as vrea sa incep sa tin dieta rina, avand in vedere faptul ca alaptez, voi ce ma sfatuiti?
  • ZIUA 1 - Proteine


    Ziua 1 din dieta Rina 90 este dedicată proteinelor. Astăzi, poţi mânca peşte şi carne la grătar sau fiartă.
    Mic dejun: Ziua începe în perioada de purificare, până în ora 12:00, cu un mic dejun din fructe sau legume.

    Îţi recomandăm un meniu consistent din mai multe tipuri de fructe.
    Prânz: Poţi opta pentru carne de vită la grătar, carne de pui fiartă sau de curcan. Poţi pregăti reţete pe bază de carne, ouă fierte sau brânză. Prânzul este cea mai consistentă masă a zilei, aşa că trebuie să însumeze minim 200 de grame de proteine. La prânz ţi se permite şi o supă cu o felie de pâine, însă fără ulei.

    << vezi mai mult >>

  • ZIUA 2 – Legume

    În cea de-a doua zi din regimul Rina 90 poţi mânca orice fel de legume.
    Mic dejun: Până în ora 12:00, poţi consuma o porţie mare de fructe, chiar şi combinate.
    Prânz: Pentru prânz, te invităm la o porţie de legume gătite la cuptor sau la aburi, indiferent ce ingrediente alegi. Poţi încerca fasole verde, mazăre, chiar şi un ghiveci, amestec mexican la aburi sau o supă de legume fără ulei. Din nou, porţia trebuie să fie consistentă.
    Cină: Pentru acest moment al zilei, foloseşte acelaşi meniu ca la prânz, dar într-o cantitate mai mică. Pentru echilibru, regimul Rina 90 se bazează pe un orar al organismului

    << vezi mai mult >>

  • ZIUA 3 – Carbohidrati

    Cea de-a treia zi din regimul Rina este dedicată carbohidraţilor. Astfel, echilibrul din organism este optimizat şi de programul de mâncăruri „consistente” – mâncăruri „uşoare” pe zile.
    Mic dejun: Acesta se va lua până în ora 12:00. În prima parte a zilei, poţi mânca o porţie mare de fructe, în funcţie de preferinţe.
    Prânz: La cea de-a doua masă a zilei te poţi delecta cu o porţie de paste cu sos de roşii, pizza fără carneşi mozarella şi orice alt tip de carbohidraţi. Aceasta este una dintre cele mai generoase categorii de alimente, deoarece poţi mânca inclusiv ciocolată neagră.

    << vezi mai mult >>

  • ZIUA 4 – Vitamine

    Capitolul de retete dieta Rina este unul vast. De aceea, cea de-a patra zi este dedicată vitaminelor. Astăzi, corpul tău va beneficia de toate avantajele regăsite în fructe. Însă, nu vei resimţi foamea între mese.
    Mic dejun: Porţia zilnică de fructe trebuie să fie consumată până în ora 12:00. Poţi mânca un singur fruct sau poţi face combinaţii. Odată ce va trece timpul, vei dezvolta din ce în ce mai multe retete dieta Rina. Astfel, te poţi bucura de mici plăceri culinare, în timp ce slăbeşti.
    Prânz: La prânz poţi mânca fructe şi legume. Pe acestea le poţi asezona cu nuci şi seminţe, ca să capete consistenţă. Nu ai limite de cantităţi,

    << vezi mai mult >>