Admin

Ziua de legume

6 postări în acest topic

În cea de-a doua zi din regimul Rina  poți mânca orice fel de legume.

Mic dejun: Până în ora 12:00, poți consuma o porție mare de fructe, chiar și combinate.

Prânz: Pentru prânz, te invităm la o porție de legume gătite la cuptor sau la aburi, indiferent ce ingrediente alegi. Poți încerca fasole verde, mazăre, chiar și un ghiveci, amestec mexican la aburi sau o supă de legume fără ulei. Din nou, porția trebuie să fie consistentă.

Cină: Pentru acest moment al zilei, folosește același meniu ca la prânz, dar într-o cantitate mai mică. Pentru echilibru, regimul Rina 90 se bazează pe un orar al organismului, așa că cina trebuie consumată până în 20:00.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Va rog sa ma lamuriti si pe mine care sunt legumele neutre.Mi-ar fi utila o lista. 

 

Multumesc anticipat

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 7 ore, Nico Dobre a spus:

Va rog sa ma lamuriti si pe mine care sunt legumele neutre .Mi-ar fi utila o lista. 

 

Multumesc anticipat

Sper sa nu gresesc...

Castraveţi, dovlecei, bame, ardei, vinete, dovleac

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La ‎05‎/‎01‎/‎2017 la 4:33, Nico Dobre a spus:

Va rog sa ma lamuriti si pe mine care sunt legumele neutre.Mi-ar fi utila o lista. 

 

Multumesc anticipat

Arugula Chinese cabbage Mushrooms Tomatoes
Avocado Cucumbers Nettle Turnip
Beet Dock Olives Zucchini
Beetroot Eggplant Onion  
Broccoli Garlic Parsley  
Brussels sprouts Iceberg salad Peppers  
Cabbage Kohlrabi Radicchio  
Carrots Leeks Radishes  
Cauliflower Lettuce Red cabbage  
Celery Lettuce Spinach
1 persoană apreciază asta

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 31.01.2016 la 14:37, Admin a spus:

În cea de-a doua zi din regimul Rina  poți mânca orice fel de legume.

Mic dejun: Până în ora 12:00, poți consuma o porție mare de fructe, chiar și combinate.

Prânz: Pentru prânz, te invităm la o porție de legume gătite la cuptor sau la aburi, indiferent ce ingrediente alegi. Poți încerca fasole verde, mazăre, chiar și un ghiveci, amestec mexican la aburi sau o supă de legume fără ulei. Din nou, porția trebuie să fie consistentă.

Cină: Pentru acest moment al zilei, folosește același meniu ca la prânz, dar într-o cantitate mai mică. Pentru echilibru, regimul Rina 90 se bazează pe un orar al organismului, așa că cina trebuie consumată până în 20:00.

Prânzul meu in în ziua de legume :)

20170320_163722.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!


Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.


Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.