Admin

Ziua de vitamine

13 postări în acest topic

Cea de-a patra zi este dedicată vitaminelor. Astăzi, corpul tău va beneficia de toate avantajele regăsite în fructe. Însă, nu vei resimți foamea între mese.

Mic dejun: Porția zilnică de fructe trebuie să fie consumată până în ora 12:00. Poți mânca un singur fruct sau poți face combinații. Odată ce va trece timpul, vei dezvolta din ce în ce mai multe rețete dieta Rina. Astfel, te poți bucura de mici plăceri culinare, în timp ce slăbești.

Prânz: La prânz poți mânca fructe și legume. Pe acestea le poți asezona cu nuci și semințe, ca să capete consistenta. Nu ai limite de cantități iar dacă ai acces la fructele sezoniere, atunci poți experimenta noi rețete dieta Rina.

Cină: Consumă același meniu de fructe și legume, însă într-o cantitate mai mică fată de cea de la prânz. Nu uita că cina trebuie mâncată până în ora 20:00.

După ce ai încheiat această zi, te poți întoarce la meniul din . Îți recomandăm să bei minim 2 litri de apă pe zi și să te bucuri de tonifierea corpului tău și de un metabolism ce funcționează într-un mod optim.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cu ce seminte pot fi combinate fructele & legumele ? Multumesc.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cam tarziu mesajul meu, dar... macar poate ajuta pe altcineva. In carte spune ca sunt permise 100gr seminte sau nuci, impartite in 4 mese. Dar, mai specifica si faptul ca semintele si oleaginoasele constituie o masa in sine. Din experienta, eu consider ca la inceput e usor sa respecti faptul ca semintele nu pot fi amestecate cu alte fructe sau legume, dar cam dupa 3 saptamani intervin frustrarile, obisnuinta, se simte privatiunea. Eu zic, pentru persoanele ca mine, care nu se pot abtine pe termen lung, ca merge sa amesteci cateva seminte de in, susan sau dovleac cu o salata. mai nou eu imi fac budinca dn seminte de chia cu fructe uscate, in apa in care am lasat fructele la inmuiat, dupa ce le-am spalat in prealabil, dar la fel am remarcat ca daca le mananc pana in ora 12, si nu dupa, dau mai mult jos la cantar dupa ziua de vitamine. asa ca, eu in fiecare zi mananc aceasta budinca de chia la micul dejun (in afara de ziua de carbo).

2 persoane apreciază asta

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua,

am inceput de curand aceasta dieta si in principiu stiu ce pot manca in fiecare zi....intrebarea  mea este daca la salate putem pune ulei de masline si zeama de lamaie.

multumesc

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

"La prânz poți mânca fructe și legume" Ce tip de legume?Si cum le pot gati?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

buna ziua,

am început pe 1 februarie.e f ok dieta, doar ca nu ştiu care sunt zilele în care să bei doar apă...
( poate că nu am citit cu atenţie )

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Gasesti aici informatii despre ziua de apa ;)

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La ‎03‎.‎02‎.‎2017 la 12:03, mari_mari1968 a spus:

bună ziua,

sunt super mulţumită. de la 1 februarie pănă azi dimineaţă cântarul arată mai puţin 4 kg.

 

 

buna ziua,

am început pe 1 februarie.e f ok dieta, doar ca nu ştiu care sunt zilele în care să bei doar apă...
( poate că nu am citit cu atenţie )

 

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

nu-mi vibe să cred că în aşa scurt timp s-au dus atâtea kg.

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 31.01.2016 la 14:47, Admin a spus:

Cea de-a patra zi este dedicată vitaminelor. Astăzi, corpul tău va beneficia de toate avantajele regăsite în fructe. Însă, nu vei resimți foamea între mese.

Mic dejun: Porția zilnică de fructe trebuie să fie consumată până în ora 12:00. Poți mânca un singur fruct sau poți face combinații. Odată ce va trece timpul, vei dezvolta din ce în ce mai multe rețete dieta Rina. Astfel, te poți bucura de mici plăceri culinare, în timp ce slăbești.

Prânz: La prânz poți mânca fructe și legume. Pe acestea le poți asezona cu nuci și semințe, ca să capete consistenta. Nu ai limite de cantități iar dacă ai acces la fructele sezoniere, atunci poți experimenta noi rețete dieta Rina.

Cină: Consumă același meniu de fructe și legume, însă într-o cantitate mai mică fată de cea de la prânz. Nu uita că cina trebuie mâncată până în ora 20:00.

După ce ai încheiat această zi, te poți întoarce la meniul din . Îți recomandăm să bei minim 2 litri de apă pe zi și să te bucuri de tonifierea corpului tău și de un metabolism ce funcționează într-un mod optim.

 

20170318_195207.jpg

20170318_195228.jpg

1 persoană apreciază asta

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!


Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.


Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.