Silvy_k

Membri
  • Număr conținut

    18
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    13

Silvy_k a câștigat ziua ultima dată pe August 10

Silvy_k a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

6 Neutral

Despre Silvy_k

  • Rang
    Membru junior
  • Dată Naștere 30.05.1962
  1. cura de slabire

    Su drag! Spor, perseverenta si rabdare!
  2. cura de slabire

    Buna Tea, eu am incheiat regimul, azi sunt in prima zi de mentinere. Nu conteaza cate kg ti-ai propus sa dai jos, conteaza sa respecti dieta si sa ai rabdare. Fiecare organism reactioneaza diferit. Eu am slabit in primele 4 saptamani 3kg, in urmatoarele 5 saptamani n-am dat jos imic, apoi, in ultimile saptamani am dat jos 4 kg. Dupa cum imi propusesem eu, voiam sa scap de 8 kg dar, cu siguranta acel kg il voi pierde in urmatoarea perioada, cea de mentinere, caci, dieta spune ca daca continui cu fructe la micul dejun dupa acelasi program, fara sa mai fii strict cu ordinea celor 4 zile, continui sa dai jos cam 3 kg in urmatoarele 3 luni. Deci sa zicem ca as fi in grafic. Am ajuns la concluzia ca trebuie sa ai rabdare cu acest regim, pentru ca in final te disciplineaza, te face atenta la ce si cat mananci, cum combini alimentele.Si ca in orice dieta sau regim, efectele sunt spre sfarsitul dietei si continua dupa ce-ai terminat-o. Asa ca nu te panica. O sa-ti spun ce-am mancat eu, poate te ajuta. La micul dejun am mancat fructe proaspete de sezon, din piata. In ziua de proteine imi faceam neaparat cate o salata de legume, dupa inspiratie cu omleta din oua de prepelita cu verdeata, sau branzeturi proaspete, sau peste la gratar, In ziua de amidon, dupa ce-am cautat informatii despre continutul de amidon, am mancat fasole boabe, sau naut sau linte, preparate simplu fierte cu verdeturi, si condimente portivite. Si chiar sunt foarte bune. In ziua de carbohidrati am consumat cel mai mult paste integrale cu legume facute in tigeie, de cateva ori am mancat cateva felii de pizza,si inghetata facuta de mine din fructe, frisca lichida si am indulcit-o cu sirop de agave (are indice glicemic mic), am mai mancat si cate o prajitura de la cofetarie de vreo 3 ori, si cele 4 bucatele de ciocolata neagra. In ziua de vitamine eu am mancat samburi de migdale, de caju si fructe de sezon din piata.Si mancam la interval de 2 - 2.30 ore.Dupa samburi beam ceai verde cu lamaie. Si mie mi s-a intamplat sa mananc dupa ora 20, dar am avut grija sa mananc chestii care nu ingrasa. De exemplu, salata de rosii cu castraveti si ceapa si putina telemea. Cantitatea a fost una mica. Dupa cum iti spuneam, eu nu m-am infometat si nici nu am injumatatit portiile. Daca o faceam poate dadeam jos si acel kg pe care inca nu l-am dat. Organismul e inteligent si receptiv si se prinde repede ce vrei sa faci. Are ritmul lui si daca vede ca nu-l infometezi se adapteaza vointei tale. Daca incepi sa reduci portiile sau daca incepi sa te infometezi, setarile lui de supravietuire intra in alerta, intelege ca vrei sa-l slabesti si el reactioneaza, exact cum nu ti-ar placea. Sa faca depozite. Si ajungi sa mananci o frunza de salata si sa te ingrasi. De aceea eu zic sa te relaxezi, sa-ti setezi un ritm si sa-l urmezi, fara sa te mai urci pe cantar des. Eu m-am cantarit la inceput, la sfarsit si dupa fiecare zi de apa. E mai mult decat suficient. Daca chiar vrei sa te scapi de kg, urmeaza dieta fara sa te mai stresezi, lasa organismul sa-si faca treaba si sa te ajute. Spor!
  3. cura de slabire

    Dieta zice ca e zi de vitamine. Logic ar fi sa poti manca orice fel de planta. Dar, din cate am tot citit, e mai ok sa mananci doar fructe, fara sa le amesteci, la intervale de 2 ore. Eu am mancat doar fructe si samburi (migdale si caju). In restul zilelor, fructele sunt permise pana la ora 12. iar cele doua mese intre 14 si 20. Daca nu ai posibilitatea sa fii pe acasa la pranz, iti mai dau un pont. Fa-ti rost de un borcan de 1l din sticla, cu capac filetat si pune in el la fund condimentele preferate,putin ulei,proteina/amidonul/ pastele fierte - adica alimentul de baza din acea zi, apoi in straturi salata, cu cele mai fragile elemente deasupra. Si nu-l umple de tot, lasa loc sa poti sa le amesteci. Pune-i capacul bine si pune-l in geanta,si fa cumva sa stea in picioare, alaturi de o lamaie. Cand vine ora paranzului tai lamaia, o storci in borcan, pui din nou capacul si-l agiti putin, sa se amestece ingredientele. Si uite asa poti manca pranzul la pranz. Daca-ti plac, ia cu tine si 1-2 morcovi pe care sa-i mananci mai tarziu daca ti se face foame, iar la cina nu vei mai fi rupta de foame. In primele zile slabesti mai rapid, sa nu intri in panica daca vei vedea peste cateva saptamani ca nu mai dai niciun gram jos, ba ti se pare ca mai pui la loc ceva. In acea perioada, organismul se reseteaza, isi schimba metabolismul, e important sa nu disperi, si sa te tii in continuare de regim. In niciun caz nu te infometa. Succes!
  4. cura de slabire

    Buna, Sa inteleg ca nu mananci carne? In ziua de proteine, daca nu mananci carne, poti incerca lactate sau oua. Eu am consumat din belsug oua de prepelita - fierte sau omleta cu verdeata, prajita intr-o tigaie antiaderenta, cu o lingurita de ulei de cocos, alaturi de cate o salata de cruditati,la care eu am pus si o lingura de ulei. Si tot a am slabit. Eu am incercat sa-mi fac regimul suportabil si am ajustat putin dieta. Salata fara ulei mi s-a parut naspa, asa ca i-am adaogat putin, i-am dat gust. Mi s-a parut ca daca dau gust mancarii o mananc cu mai multa placere si ce-i mai important, am evitat acel sentiment de frustrare ca tin regim. Iti vand un pont, cauta pe net listele cu indicii glicemici ai alimentelor si foloseste-le pe cele cu IG mic. Te ajuta sa slabesti consumandu-le in cantitate suficienta sa-ti tina de foame. Ca sa fentez foamea peste zi, intre pranz si cina, eu am mancat morcovi cruzi - sunt neutri, ii poti manca in fiecare zi,au IG mic si tin si de foame.Migdalele le poti considera o masa de vitamine sau carbohidrati. Succes!
  5. Buna Bianca, felicitari pentru decizia ta de-a te apuca de regim. Eu sunt aproape de finalul regimului si sunt incantata de rezultat. E un regim care te educa, iti formeaza obiceiuri alimentare sanatoase si daca combini si cu miscare rezultatul este garantat. Fiind un regim disociat, incearca sa nu te infometezi, mananca ce trebuie, in cantitati suficiente incat sa-ti tina de foame. De slabit slabesti incet, progresiv, poti avea si perioade de stagnare, foarte important sa nu intri in panica si sa renunti sau sa incepi sa te infometezi. Si mai ai si avantajul varstei. La 23 de ani dai usor jos surplusul de kg. Totul e sa ai rabdare. Mult succes!!
  6. cura de slabire

    Buna, felicitari pentru decizia ta si mult succes! Eu sunt aproape de finalul curei si sunt incantata de rezultat. Sa nu crezi ca-ti dau lectii dar, e important sa nu te infometezi.Daca te infometezi, vei slabi repede dar, si pui la loc la fel de repede. Si sanatos pentru pancreas este sa nu amesteci fructele crude (piersici cu banane). Mananca-le separat, la interval de 2 ore.Asa poti manca si la 8.30, ca sa nu-ti bei cafeaua pe stomacul gol, si la 10.30 - 11.00 si, ce-i mai important, nu vei simti foame pana spre ora 15.00 Succes!!!
  7. Buna, cum sa nu mananci? Dar, ai grija ce si cat mananci. Alege din meniu numai ce poti manca disociat. Iar de baut, incearca sa te rezumi la un pahar de vin natural sec. Petrecere frumoasa!
  8. Nutritionistii spun ca nu-i sanatos pentru pancreas sa combini fructele crude/proaspete intre ele.
  9. Buna, nu e mult. Ideea e sa nu le amesteci, adica sa mananci aceleasi fructe,cirese sau banane, sau caise, in cantitate suficienta sa-ti tina de foame. Iar pauza dintre mese sa fie de cel putin 2 ore.
  10. Ideal ar fi sa nu le indulcesti. Dar, daca nu le poti bea fara, iti sugerez sirop de agave,sau extract de stevie, pentru ca sunt dulci si au indice glicemic mic, adica nu ingrasa.
  11. Ghimbirul stimuleaza pofta de mancare. Asa ca...
  12. Sigur, numai sa nu amesteci fructele, adica mere cu banane sau piersici cu prune, etc
  13. Buna dragelor, nu stiu cum gestionati voi foamea dar, eu in ultima saptamana am facut unele mici modificari. Pranzul l-am impartit in doua si, pentru ca-mi permite timpul o parte servesc pe la 13,30-14, iar cealalta parte pe la 16.30-17. Mai mult de atat, am inceput sa folosesc doar alimente cu indice glicemic mic. Rezultatul, am mai dat 1 kg jos, fara sa simt foame. Chestia cu indicele glicemic am gasit-o la dr. Montignac, care explica cum functioneaza pancreasul si cum face de se acumuleaza depozite de grasime in organism sau topeste depozitele existente, in functie de indicele glicemic al alimentelor. Voi reveni cu vesti. Numai bine